Održan stručni seminar za imame i vjeroučitelje Travničkog muftijstva
Vjerskoprosvjetna služba Rijaseta IZ-e u BiH i Muftijstvo travničko 26. i 27. 08. organizirali su stručni seminar za imame i vjeroučitelje osnovnih i srednjih škola sa područja Muftijstva travničkog.
Seminar za imame i vjeroučitelje sa područja medžlisa Busovača, Travnik, Novi Travnik i Vitez održan je u ponedjeljak, 26. augusta 2013. godine, u atrijumu Elči Ibrahim-pašine medrese u Travniku, a seminar za imame i vjeroučitelje sa područja medžlisa Bugojno, Jajce, Gornji i Donji Vakuf, održan je 27. augusta u prostorijama Medžlisa IZ Bugojno. Usprkos aktuelnim godišnjim odmorima seminaru se odazvao veliki broj imama i vjeroučitelja.
Nakon uvodnih riječi domaćina, travničkog muftije mr. Nusret ef. Abdibegovića, o stanju i perspektivama mekteba i vjeronauke na području Muftijstva travničkog, uz moderiranje sekretara Muftijstva travničkog Bahrudin ef. Čole, prešlo se na radni dio seminara i izlaganje predviđenih tema.
Na prvom mjestu je Rukovodilac Vjerskoprosvjetne službe, dr. Amir ef. Karić izložio temu "ULOGA IMAMA I VJEROUČITELJA U SISTEMU IZ-e", nakon koje je uslijedila bogata diskusija, brojna pitanja i odgovori o aktuelnom stanju u Islamskoj zajednici i budućim pravcima djelovanja sa fokusom na obavezu svakog pojedinca da uzme aktivno učešće u radu i rješavanju problema na lokalnom nivou.
Nakon programom predviđene pauze, mr. Nezir Halilović je izložio temu "TEŽNJA KA TOP FORMI U NASTAVI ISLAMSKE VJERONAUKE" u kojoj se osvrnuo na razvojne faze profesionalnog razvoja u životu svakog nastavnika, svejedno da li on radi u mektebu ili u školi.
Odmah nakon toga prof. Ibrahim ef. Begović je izložio svoju temu "SARADNJA MUALLIMA I VJEROUČITELJA U ODGOJNO-OBRAZOVNOM RADU, STANJE I PERSPEKTIVE".
U sklopu seminara obrađena je dio radionice na temu "KAKO OSTVARITI TOP FORMU U NASTAVI VJERONAUKE", dok za drugi dio, zbog bogate diskusije nije bilo dovoljno vremena.
I imami i vjeroučitelji su pokazali veliko interesovanje za ovaj seminar odazvavši se u velikom broju, aktivno učestvovali u diskusijama i pokazali zapažen angažman i kreativnost u radionicama.
Na kraju seminara svim učesnicima je ponuđen anonimni evaluacijski list da ocijene kvalitet seminara, kao i izraze svoje eventualne primjedbe (nije ih bilo), kao i sugestije i prijedloge za naredne seminare.
Obrađeni evaluacijski listovi anonimnih upitnika su najbolje pokazali kvalitet i uspješnost organizacije ovog seminara za koji su skoro svi učesnici izrazili želju da ih bude više i da budu to češći, uz isticanje važnosti ovakvih seminara i zajedničkih druženja i projekata u budućnosti.
Rezultati evaluacijskih listova su predstavljeni sljedećim grafikonima: